Roureda posa´t guapa! als premis Sesrovirenc de l’any.

Volem compartir amb vosaltres que el projecte Roureda posa´t guapa! ha estat guardonat com a activitat dels premis Sesrovirenc de l’ any.
Gràcies a tots els que heu fet possible que aquest projecte estigui tan viu.
Us adjuntem unes fotos dels premis, els van recollir l’ Alícia Culebra, responsable de la comissió de famílies i AMPA del Roureda posa´t guapa!, la mestra Carolina Álvarez en representació de l’ escola i l’ Àlex Lucas alumne de La Roureda.
Per això us animem a participar a la propera Jornada de Treball que farem el diumenge 27 de maig per posar la nostra escola més maca. A més, enguany farem un dinar popular. Més endavant us informarem de tot, ara reserveu aquesta data a la vostra agenda i no hi falteu!