Recordatori de funcionament d’Educació física

Benvolgudes famílies,

Des de l’àrea d’Educació Física, us recordem la dinàmica de treball dels hàbits d’higiene personal que formen part del bloc de continguts de l’àrea: ‘Activitat física i salut’.

Els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà hauran de portar una tovalloleta, una samarreta i mitjons de recanvi. A la part final de la sessió, els nens/es es rentaran amb la tovalloleta i es canviaran la samarreta i els mitjons.

Els alumnes de Cicle Superior hauran de portar el material necessari per dutxar-se (xancles, sabó, tovallola i roba de recanvi). Us recomanem que durant els mesos més freds de l’any els nens/es no es mullin els cabells per tal d’evitar refredats.

D’altra banda, també us recordem que per poder desenvolupar correctament el treball a l’àrea d’Educació Física els nens/es hauran de portar roba i sabatilles esportives.

• Si hi ha qualsevol aspecte important a nivell de salut que haguem de conèixer, us agrairíem que ens ho comuniquéssiu.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Sant Esteve Sesrovires, 12 de setembre de 2017