Primera Assemblea Verda 2018-2019

Aquest dimarts 20 de novembre hem fet la primera Assemblea de Delegats Verds d’aquest curs. Tots els membres de la comissió ens hem presentat, tant els dos alumnes de cada grup com els mestres, i hem recordat l’objectiu d’aquestes trobades i els projectes que fem a La Roureda. A més, hem repartit els cartells de les papereres de les classes per revisar que totes en tinguin i hem recordat què hem de llençar a cadascuna.

Per últim, hem presentat el nou projecte de l’escola, l’hort! Hem parlat de que serà un procés llarg però que ens fa molta il·lusió i hem fet propostes i compartit experiències. Segur que serà un projecte genial!

Mireu aquí les fotos.