Oliklak

El  dilluns 14 de març els delegats i delegades mediambientals ens hem reunit en assemblea extraordinària per poder conèixer el projecte “oli-klak”. Ha vingut l’Antonio Mérida que és la persona que fa més de 10 anys que està treballant en la recollida d’oli de cuina usat.

A partir del mes d’abril la nostra escola també participarà en aquest projecte “educatiu, innovador, eficaç i social”.  Properament l’ AMPA de la nostra escola (que és qui ha tingut la iniciativa) enviarà a cada família un document explicant el funcionament,  però si voleu començar a estar informats podeu entrar a la pàgina  http://www.claki.cat.

Si voleu veure unes fotografies de la presentació als delegats verds, feu clic aquí.