Juguem a vòlei!

Benvolgudes famílies!

Durant aquests dies, hem gaudit de la visita a l’escola del Club de Vòlei Sant Esteve Sesrovires. Els nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è hem estat acompanyats per diferents entrenadors del club, els quals ens han ensenyat els diferents tipus de toc i de servei, la distribució dels jugadors en el camp i alguns punts referents a la normativa de joc, entre d’altres aspectes. Tot plegat, mitjançant diferents activitats i jocs, adaptats a cada nivell. Hem jugat amb pilotes, però també amb globus!

Aquí us deixem una petita mostra del seu pas per l’escola. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt del vòlei! Moltes gràcies al Club de Vòlei Sant Esteve Sesrovires i als seus entrenadors.

Ps: Us recordem que durant aquest mes els nens i nenes de 3r a 6è estan convidats a participar de manera gratuïta en algun entrenament al poliesportiu per viure aquest esport in situ. Els dimarts i dijous, de 17 a 18 h. Animeu-vos!

Mireu les fotos aquí.