III Fòrum XESC Baix Llobregat

El día 22 d’octubre  els delegats i delegades  d’escola verda de 6è i dues mestres de la comissió vam anar al 3r fòrum que organitzava la XESC al Cèntric Espai Cultural del Prat de Llobregat.

Ens vam desplaçar en tren fins a la plaça Espanya i un cop allà vam agafar un autobús fins al Prat.

A les 9:30h del matí vam entrar i ens van lliurar tota la documentació i  sobre les 10:00h ens van reunir a l’auditori per donar-nos la benvinguda . A les 10:30, un cop acabada la xerrada ens van portar per grups a una sala dintre de la biblioteca per fer un intercanvi d’experiencies.

La temàtica era sobre l’hort escolar, pero com nosaltres no tenim hort vam explicar dos projectes : El jardí aromatic i la identificació d’arbres i plantes del pati.

Com a cloenda ens van donar petits enciams que vam plantar  i regalar. També vam portar uns a l’escola, ESPEREM QUE CREIXIN!!!

Feu clic aquí per veure algunes fotografies.