I TROBADA COMITÈS AMBIENTALS ALUMNES BAIX LLOBREGAT (MARTORELL)

El divendres 26 de maig, 7 escoles del Baix Llobregat (d’Olesa de Montserrat, Esparreguera, Martorell , Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve) que formen part del Programa Escoles Verdes, van fer una trobada amb els alumnes que formen part dels Comitès ambientals dels centres. La nostra escola en forma part i vam assistir-hi  amb els delegats i delegades de 6è.

Els objectius de la jornada eren:

• Analitzar l’entorn de l’escola (barri, poble)
  • Comprovar l’estat del medi ambient (en sentit ampli).

Es va fer un treball previ a l’escola:

Cada escola va fer 2 fotos amb una petita explicació cadascuna:

• Una de positiva: alguna cosa dels entorns de l’escola que a l’alumnat els agradi en relació a medi ambient.
  • Una altra de negativa: alguna cosa dels entorns de l’escola que no els agradi i que s’hauria de canviar.

JORNADA

1. Presentació de totes les escoles a través d’un vídeo.
  2. Visualització de totes les fotografies positives i negatives, amb els comentaris per part del alumnes de les escoles.
  3. Creació de la FOTOGRAFIA IDEAL en grups de treball: es van fer 7 grups i cada grup a partir de dues fotografies negatives les havia de modificar per a crear la fotografia ideal. Va ser un treball artístic.

A les 13h vam anar al PARC FORESTAL CAN CASES, on vam dinar i vam fer una cursa d’orientació.

Va ser una gran jornada!

Felicitats a totes les ESCOLES VERDES!!!

Feu click aquí per veure les fotos.