Els delegats i delegades verdes ens tornem a reunir!!

Aquest passat dimarts 21 de gener ens hem tornat a trobar per celebrar la 2a Assemblea de Delegats Verds i Delegades Verdes d’aquest curs.

En aquesta ocasió hem decidit canviar els cartells dels contenidors, ja que creiem que a moltes persones els és difícil saber on va cada deixalla amb els que teníem fins ara.

Així doncs, ens vam posar en grups de tres alumnes, un de cada cicle (Inicial, Mitjà i Superior), i vam buscar per Internet imatges reals dels objectes o materials que més tirem a les escombraries en el nostre dia a dia a l’escola. D’aquesta manera, els cartells tindran imatges que nosaltres hem buscat i seran més visuals que els que tenim fins ara.

Esperem que amb aquesta proposta i l’explicació que faran els delegats i delegades verdes en els seus grups tots avancem una mica més en fer una bona tria a l’hora de reciclar, tant aquí com a casa!

Si voleu veure les fotos de l’Assemblea de Delegats Verds feu clic aquí.