Comencem el projecte Neptú

Benvolgudes famílies de 1r i 3r,

Comencem el projecte Neptú de natació escolar!

Us adjuntem de nou el calendari. Tingueu en compte que tots els alumnes de 3r comencen  aquest dijous dia 4 d´octubre.

Els alumnes de 1r A el dimarts 9 d’ octubre i els de 1rB el dimecres 10 d’ octubre.

L´activitat es farà al Complex Esportiu del Municipi d’ 11.15h a 12h.

Com ja vam comentar a la reunió, si algun pare/mare té disponibilitat per ajudar durant l’estona de vestuaris es pot posar en contacte amb l´escola al telèfon 93.771.48.52. Agraïm molt la vostra col.laboració.

Recordeu :

• Què han de portar els nens? Els dies de l´activitat els nens i nenes hauran de venir amb el banyador posat i una bossa amb la tovallola, xancletes de bany, casquet de piscina, ulleres (opcional) i allò necessari per canviar-se.
  • Com han de venir de casa? Ben esmorzats. A mig matí a l´escola podran prendre alguna cosa més lleugera com un suc, fruita, galetes…

Per a qualsevol dubte quedem a la vostra disposició.

Us adjuntem el Calendari NEPTU curs 18-19 LA ROUREDA