Bones Vacances i feliç estiu!

Benvolgudes famílies,

Un any més hem arribat al final del curs. Ara és temps de descans i de carregar piles. El balanç general que fem des de l’escola és molt positiu i estem satisfets de la feina feta per part de tothom. En nom de tot l’equip de mestres i personal de l’escola La Roureda, us agraïm moltíssim la vostra participació, implicació i les mostres d’afecte i agraïment que heu tingut cap a nosaltres.
Abans de dir-vos fins el curs vinent,us adjuntem una invitació a participar en el Projecte “Roureda posa’t guapa!” en una jornada de treball conjunt famílies-escola que farem el diumenge 17 de setembre al matí.
I ara sí, us desitgem molt bones vacances i feliç estiu!