Apadrinament lector

Durant aquest mes de novembre els i les alumnes 6è i 1r han començat l’activitat d’Apadrinament lector. Com sabeu, és una estona en la que l’alumnat de Cicle Superior ajuda als petits de Cicle Inicial a aprendre o seguir progressant en la lectura.

Van fer una primera sessió en la que els padrins i padrines i els fillols i filloles van compartir una estona de joc i descobriment. La setmana següent van començar l’activitat de lectura i els padrins i les padrines van regalar als seus apadrinats un punt de llibre dissenyat pensant en algun dels gustos i interessos que havien descobert la setmana anterior.

Tant els més petits i petites com els més grans de l’escola estan gaudint molt amb aquesta activitat, que permet que uns avancin en la lectura i se sentin reconeguts i els altres es facin més responsables, tinguin cura d’infants més petits i aprenguin altres habilitats socials.

Mireu algunes fotos aquí.