3ª JORNADA ROUREDA POSA’T GUAPA 2 JUNY ’19

Benvolgudes famílies de la Roureda;

Ja ho tenim tot prepara’t per la propera jornada  del  ROUREDA POSA’T GUAPA!

El  diumenge 2 de juny a partir de les 9:30h  farem una jornada de treball i cooperació familiar que durarà tot el dia i tornarem a fer UNA PAELLADA GEGANT!!!!!.

Si voleu quedar-vos a dinar, podeu comprar el tiquets per la paella a l’escola (despatx de Menjador) a partir d’avui, en horari de 9h  a 12:15h i de 16h a 16:30h. El preu és de 5,00€ (Inclou la paella i un gelat de postre per part de l’AMPA).

Per aquesta sessió, ja tenim preparats els coordinadors i coordinadores per tots els projectes que farem en aquesta jornada.

Us esperem  a tots el diumenge 2 de juny,  tant si sou famílies de l’ escola com si no, tothom és BENVINGUT.

Ja sabeu que la Roureda som tots!!!