Jornada de curtmetratges

Hola famílies!

El passat 21 de març els nens i nenes de 3r vàrem gaudir d’una jornada de curtmetratges a l’escola La Pau. Els/les alumnes de l’escola Els Horts van dur a terme un projecte d’educació emocional mitjançant l’anàlisi de diversos visionats i la van compartir amb nosaltres. Un cop van finalitzar, vam debatre entre tots els/les alumnes de les diferents escoles que érem, com crèiem que se sentien els personatges i que ens va fer sentir a nosaltres. També, vam valorar-los donant puntuació per participar en el seu projecte.

La vergonya, la ràbia, la desesperança i el sentiment d’exclusió van ser uns dels sentiments que vam experimentar i debatre. Verbalitzar aquests sentiments des de la empatia ens ajuda a fer-nos conscients de com és d’important posar-nos al lloc de l’altre per comprendre les seves emocions. Va ser una jornada enriquidora on vam poder donar els nostres punts de vista i vam escoltar els dels demés. Un cop a l’escola, vam fer el nostre anàlisi grupal dels curts i vam exemplificar algunes escenes tot fent un role playing.