CONSELL D’INFANTS

Benvolgudes famílies,

Aquest curs continuem treballant amb el Consell d’Infants, una iniciativa destinada a donar veu als infants de l’Escola La Palmera i fomentar la participació i la presa de decisions des de ben petits i petites. Es reuniex de forma regular per abordar les inquietuds i idees dels seus membres, contribuint a la construcció d’una escola més inclusiva, respectuosa i equitativa.

Els membres d’aquest Consell d’infants, han estat escollits pels seus companys i companyes, participen mensualment en el consell davant de tots els consellers i conselleres de les comunitats de mitjans i grans i s’encarreguen de proposar estratègies per millorar la seva convivència en els diferents espais de l’escola.

La primera trobada, va ser al mes d’octubre i els infants van compartir temes que van des de la sostenibilitat i l’educació fins a qüestions lúdiques que afecten la seva vida quotidiana.

Aquest esdeveniment representa un pas important cap a la participació activa dels infants en la vida cívica de l’escola, establint una base sòlida per al desenvolupament de ciutadans responsables.