TALLER DE CRIQUET 4t

Benvolgudes famílies de l’escola

Durant aquest trimestre amb els alumnes de 4t hem estat aprenent la dinàmica i les regles d’un esport ben interessant, el criquet. Aquest passat dimarts vam anar al CEM La Marbella on jugadores professionals ens van fer alguns jocs per desenvolupar les habilitats més importants relacionades amb el criquet.

Aquest és un esport ben particular d’origen britànic i que té algunes similituds amb el beisbol. Moltes comunitats d’origen indi o paquistanès practiquen aquesta disciplina esportiva a les plaçes i carrers de Barcelona. Un cop més, es posa de manifest que l’activitat física pot ser una eina integradora i d’inclulsió en la nostra escola.

A més a més dona la casualitat que hi havia un equip de Tv3 encarregat de realitzar un documental al voltant del primer equip femení de criquet d’Espanya que té la seu a Barcelona. Aquest documental es diu “Les del criquet” i properament s’emetrà per Tv3.