SANTA CECÍLIA 2023

Com cada any a l’escola el dimecres 22 de novembre vam celebrar el dia de la Patrona de la música Santa Cecília.

Aquest any durant tot el dia l’escola es va omplir de música gràcies a la participació de famílies de diferents infants involucrades en voler fomentar aquest art tan important, bonic i necessari per al creixement i les vivències dels infants.

Va ser un dia molt especial on els nens i nenes van gaudir de diferents concerts ubicats en diferents llocs i aules de l’escola.

Els petits de l’escola van poder gaudir d’un concert amb les cançons que més els agraden, van poder veure i escoltar en directe la flauta travessera i la guitarra. Van ballar, cantar i ho vam passar d’allò més bé. El concert va estar a càrrec de Mònica, mestra de música de 4t i Miriam mestra de música de l’escola i mare de la Gala Navarro de 1r.

Els infants d’EI4 i EI5 van poder gaudir d’un concert de cançons tradicionals catalanes. Van cantar, picar de mans i escoltar les guitarres. El concert va estar interpretat per tres músics amateurs, un d’ells en Josep l’avi de l’infant Lucas Ferraz d’EI4. Els infants d’EI4 també van poder gaudir a la tarda d’un altre petit concert a càrrec del Sergio, pare de l’infant Noel Pérez d’EI4. Van escoltar cançons, tan tradicionals catalanes com en anglès. Van ballar la cançó del “Mico” i s’ho van passar d’allò més bé!!!

Els infants de 1r i 3r van gaudir a la tarda d’un concert didàctic d’instruments tradicionals, van escoltar un pandero quadrat de Penyaparda, un morter, almirez, una paella, culleres, carrasclás, madrenyes, garrotes, sonalls, xiulet de pastor, pandereta i xiulet castellà i van poder gaudir d’un concert original, bonic i divertit a càrrec de la Rosi i el Víctor mare i pare del Mateo Duque de 1r.

Els infants de 2n van tenir la sort de poder escoltar una guitarra acústica en directe. El Jordi, pare de l’infant Víctor Balaguer de 2n els va tocar cançons molt conegudes, els hi va ensenyar els pedals i els seus efectes. Va ser un concert molt bonic i dinàmic, els infants van participar cantant, picant de mans…

Els grans de l’escola van poder gaudir d’un concert de piano a càrrec del Roger Escorça de l’escola de música SONA. En Roger un noi de 19 anys, comença fa cinc anys a tocar el piano i després de la pandèmia va començar a compondre les seves pròpies peces. Els hi toca tres peces compostes per ell mateix i els hi fa preguntes de què és el que han sentit en escoltar-les. Per acabar els hi toca una cançó de Dragon Ball.

Va ser un dia super especial, ple de música, cançons, danses i emocions!!