Curs 23/24

A l’àrea d’anglès aprenem vers les diferents competències que marca el currículum, desenvolupant les habilitats bàsiques de tota llengua: la lectura, l’escolta, l’expressió oral i l’expressió escrita. Adaptant-nos a l’edat de l’alumnat i al ritme de maduració de cada persona.

Així a l’etapa d’Educació Infantil i primers cursos de l’etapa d’Educació Primària s’estimula especialment l’escolta i l’expressió oral, a través de jocs, contes, cançons i altres activitats amb recursos visuals i manipulatius. Destacant:
• La utilització d’una puppet viatgera “PETE THE CAT” a l’etapa d’Educació Infantil.
• La importància de l’assemblea en els cursos de 1r i 2n.

A partir de 3r d’Educació primària, l’expressió escrita pren especial importància, però, el joc i les activitats amb recursos manipulatius segueixen estan presents fins al final de l’etapa. També l’assemblea, que en aquesta ocasió té una estructura i sabers més complexos.