Concurs del Logo CETE+

Els infants i els docents de l’escola han participat en la votació del logotip Erasmus+ del nostre centre. Per majoria hem triat el nostre representant. El logotip guanyador ha estat el de la Mercè Mariages. Moltes felicitats a la guanyadora! Aquest logotip ara passa a formar part d’un concurs més gran per ser escollit com a Logotip del Projecte Erasmus+ a nivell de Catalunya.

El projecte Erasmus està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquestes publicacions és responsabilitat exclusiva de l’escola J.J. Ràfols i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que es pugui fer de la informació aquí difosa.Â