Taller de Mindfulness a Ed.Infantil (EI4-EI5)

Aquest curs hem introduït un nou taller intercicles a Ed.Infantil: Mindfulness.
Cada alumne tria un taller i fem una sessió durant dues setmanes.
En la primera sessió aprenem la postura de la “Ment atenta” amb una cançó “I am happy”

Fem jocs d’observació que fomenten l’atenció plena, visualització,… Llegeix més»

Ens visita l’Escola Japonesa

Un any més, els alumnes de l’escola japonesa de Sant Cugat, ens vénen a visitar.
Hem passat tot el dia amb ells compartint activitats.
Al matí han gaudit amb nosaltres del concert de Santa Cecília, després hem fet una gimcana, hem dinat junts i per finalitzar la… Llegeix més»

Santa Cecília 2017

Avui hem celebrat a l’escola Santa Cecília, la Patrona de la Música, amb un mini concert realitzat pels alumnes que toquen algun instrument fora de l’escola i ens han interpretat unes peces musicals.
Inés de 2nA la trompeta, Biel de 2nA i Julianna de 5è A… Llegeix més»

La robòtica a l’Escola Isidre Martí

Dins de la programació del Pla TAC que està en procés d’elaboració a l’Escola, el professorat del centre ha assistit a una sessió de presentació de materials de robòtica. Hem adquirit material de robòtica per poder començar a treballar amb els nostres alumnes.
Llegeix més»

Castanyada 2017

Dimarts 31 d’Octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola.
Pel matí, els alumnes d’infantil van cantar les cançons al porxo de l’escola.

P3 P4 P5

A la tarda, ho vam celebrar tots plegats. Els alumnes d’Infantil van tornar a cantar les cançons per tota l’escola, vam menjar castanyes… Llegeix més»