SANT JORDI A L’ESCOLA

HOLA, FAMÍLIES

Ja tornem a estar aquí per celebrar la diada de Sant Jordi!!!🐉🌹

Moltes gràcies per la vostra col·laboració, ja que hem pogut muntar unes paradetes amb contes que estem gaudint molt!!!😍😍😍

Cada nivell hem fet una manualitat relacionada amb aquesta festa tan especial. I3 ha fet un punt de llibre de drac. I4 ha fet una rosa amb blonda i pinça i I5 ha fet un titella dels personatges de la llegenda.

Els infants d’I4 i I5 han anat al casal de Font d’en Fargues a veure la representació: La llegenda de Sant Jordi Mediambiental, que l’alumnat de segon ha preparat amb molta il·lusió.

I, per altra banda, els alumnes d’I3 han gaudit dels titelles que ha explicat la Merche i de la representació de l’Olga.

També i per finalitzar els padrins i les padrines han explicat contes als seus fillols i filloles d’I3 a l’escola de natura, i també els infants d’I4 han compartit contes amb els nens i nenes de l’escola bressol Tres Turons.

Voleu veure un resum de tot plegat? MIREU, MIREU..!!! 👀

I3

I4

I5

Que gaudiu del cap de setmana llarg i ens veiem dimarts!!!