Recital d’alumnes de l’Oriol Martorell a Ed. Infantil

Per tal de celebrar el dia de la Música i com a cloenda del Treball de Recerca que els alumnes de l’IEA Oriol Martorell han estat realitzant durant aquest curs amb els infants d’I3, tots els nens i nenes d’Educació Infantil han gaudit d’un concert molt especial.

Un trio format per violí, violoncel i piano, ha interpretat un repertori que contemplava peces clàssiques, cançons d’infants, música folk…

Els infants han escoltat amb molta atenció i han gaudit d’allò més de l’espectacle. Han participat activament en algunes peces cantant o acompanyant amb percussió corporal.

Ha estat una bona cloenda per a acomiadar-nos del curs. Bones vacances i visca la música!