PLANTEM CEREALS A L’ESCOLA DE NATURA!

Els alumnes de 1r han anat a l’escola de natura per a plantar diferents cereals: blat, ordi i civada.

Primer van treure les espècies invasores que hi havia a l’hort, van remoure la terra i en van afegir de nova. Tot seguit, van separar l’hort en tres seccions, una per a cada tipus de cereal. A continuació, van fer un petit forat per plantar les llavors, que van tapar amb terra per evitar que els ocells se les poguessin menjar. Finalment, van regar l’hort.

Els infants estan molt il·lusionats esperant que les llavors comencin a créixer!