PLANTACIÓ DE BULBS AL CICLE INICIAL

La setmana passada vam rebre un vídeo  de la fundació “Els Tres Turons” on ens demanaven ajuda a tots els nens i nenes de primer per plantar bulbs a l’escola. Ens vam posar molt contents!

Avui dia 15 de novembre hem tingut una visita a les classes de primer, han vingut els jardiners dels Tres Turons!!! Primer a la classe ens han explicat què són els bulbs, com es planten i quines espècies de plantes sortiran. Després hem baixat a l’escola de natura i les tres aules hem trobat uns racons per plantar-los. Amb l’ajuda dels jardiners, els quals ens han fet els forats a la terra, ha quedat tot sembrat de bulbs. Ens hem divertit i hem après molt amb l’activitat.

Ara ens toca esperar a veure si comencen a sortir les tiges de les flors i els canvis que es produiran a la terra. Anirem observant!!