INAUGUREM EL ROCÒDROM

Hola, famílies

Els infants del cicle d’educació infantil hem anat a inaugurar el rocòdrom de l’escola que està al pati dels lledoners. Hem aprofitat una de les hores de psicomotricitat setmanal per poder descobrir aquest espai on no acostumem a anar perquè és un espai d’esbarjo dels alumnes de primària.

Els infants han anat amb molta il·lusió i engrescats a aquest nou espai. La mestra de psicomotricitat ens ha explicat les normes per un correcte ús del rocòdrom.

Tots els nens i nenes dels tres nivells han gaudit moltíssim i s’ho han passat d’allò més bé!!! Hem quedat meravellades de les seves habilitats!!!

Ho voleu veure? Aquí veureu una petita mostra.

I3

I4

I5

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT!!!