INAUGURACIÓ DE PATIS NOUS !!

El passat dilluns vam inaugurar els patis de l’escola! Per fi han acabat les obres! Ens agrada molt com ha quedat, tenim nous espais per jugar, seure i aprendre moltes coses noves com l’espai del jardí Mediterrani.

Estem molt contents i contentes, tenim més espais d’ombra, zones verdes i més punts d’aigua. Quan vinguin onades de calor s’obriran als veïns del barri els nostres patis.

Vam baixar tots els grups mantenint la distància de seguretat i una vegada a les pistes ens vam separar per classes tenint en compte les mesures del Covid. Va ser molt emocionant poder estar tots plegats al pati tot i que una mica estrany amb la mascareta.

Estem orgullosos i orgulloses de la nostra escola!

Els Cactus

patis nous