Experiment científic a sisè

Els alumnes de 6è hem estat treballant el tema de la matèria a medi i l’altre dia vam fer un experiment per mesurar el volum d’un cos.
Ens vam separar per grups de tres i ens van donar un tros de plastilina i una proveta amb aigua. Amb això vam haver de fer una forma amb la plastilina.
Una vegada feta, la vam introduir a la proveta per mesurar el seu volum.
Com que la plastilina té un volum, el nivell de l’aigua de la proveta va pujar, i fent una operació vam haver de calcular el volum de la plastilina.
Vam experimentar fent diferents formes amb la plastilina per veure si el volum canviava o era el mateix.
Als alumnes ens va agradar molt aquest experiment, vam aprendre i ens vam divertir molt!