ELS BULBS A L’ESCOLA DE NATURA

Aquesta tornada de les vacances de Setmana Santa hem tingut una grata sorpresa a l’escola de natura. Quan hem sortit al pati hem descobert que estava ple de tulipes vermelles i narcisos blancs. Ens ha fet molta il·lusió que els bulbs hagin esclatat i fa molt bonic!. Hem pogut observar les característiques de les seves flors. Ja es nota que som de ple a la primavera. També hem vist que els acants estan començant a treure flor. Us deixem unes quantes fotos. I donem les gràcies als jardiners de Tres Turons que ens van ensenyar i ajudar a plantar-los!