1r: Concert Músiques Disney

Aquest matí, els infants de 1r curs han assistit a un concert organitzat per l’Escola Municipal de Música Can Fargues. El repertori estava format per diferents peces de les bandes sonores de Disney. Els nens i les nenes han pogut escoltar, veure i gaudir de molt a prop la música en directe, i descobrir com sonen el clarinet, el violoncel i el piano de cua.

Ha estat una gran experiència per a tots, grans i petits, recordant músiques de Mary Poppins, La Ventafocs, Hèrcules, La sireneta i moltes altres pel·lícules de l’univers Disney.