RECOMANACIONS ESTIU

RECOMANACIONS  PER L’ESTIU

EDUCACIÓ INFANTIL

S’acaba aquest curs que hem viscut d’una manera tan diferent, arriba l’estiu i comencen les vacances dels vostres fills/es.

En primer lloc ens agradaria dir-vos que les vacances són per  GAUDIR TOTS JUNTS I PASSAR-HO BÉ.

És important que en aquesta etapa educativa (3-6 anys) tots els infants juguin molt i es diverteixin fent, mirant, escoltant, parlant i compartint amb les persones que estimen tot allò que vulguin i puguin. Quan juguen, a més a més de sentir-se bé, aprenen moltes coses d’ells mateixos i de tot allò que els envolta.

Poden jugar  tot repetint algunes de les activitats que han fet al llarg d’aquest curs (comptar, agrupar, mesurar, imaginar, cuinar,…) amb els seus ninos, amb la sorra de la platja o el parc, amb pals, pedres, petxines, cotxes,… i amb tot allò que trobin i tinguin a l’abast.

També poden tenir una carpeta amb fulls o bé una llibreta, on  recopilar dibuixos, pintures, lletres, paraules, petits escrits, retalls enganxats ,… per expressar tot allò que vulguin explicar i compartir-ho amb els altres i portar-ho a l’escola al setembre.

No oblideu, sobretot,  dedicar també un temps preciós a la lectura i explicacions de contes, imatges, situacions, revistes, postals, diaris,…  segur que elles i ells us ho agrairan.

BIBLIOGRAFIA FAMILIAR