BON ESTIU!!!!

L’EQUIP D’EDUCACIÓ INFANTIL US DESITJA UNES BONES VACANCES D’ESTIU

I US FEM ARRIBAR ALGUNES RECOMANACIONS.

S’acaba el curs, arriba l’estiu i comencen les vacances escolars dels vostres fills/es. Tot l’equip de mestres us volem fer arribar algunes propostes per dur a terme amb ells durant aquest estiu, com també desitjar-vos unes bones vacances a tota la família.

En primer lloc ens agradaria dir-vos que les vacances són per GAUDIR AMB EL VOSTRE FILL/A I PASSAR-HO BÉ. És important que en aquesta etapa educativa (3-6 anys) totes les nenes i nens juguin mont i es diverteixin fent, mirant, escoltant, parlant i compartint amb les persones que estimen tot allò que vulguin i puguin. Quan juguen, a més a més de sentir-se bé, aprenen molt d’ells mateixos i de tot allò que els envolta.

Recordant el que s’ha fet a l’escola poden jugar tot repetint algunes de les activitats que han fet al llarg d’aquest curs (comptar, agrupar, mesurar, imaginar, cuinar,…) amb els seus ninos, amb la sorra de la platja o al parc, amb pals, pedres, petxines, cotxes,… i amb tot allò que trobin i tinguin a l’abast.

També poden tenir una carpeta amb fulls o bé una llibreta on recopilar dibuixos, pintures, lletres, paraules, petits escrits, retalls enganxats,… Per expressar tot allò que vulguin explicar i compartir-ho amb els altres i portar-ho a l’escola al setembre.

No oblideu, sobretot, dedicar també un temps preciós a la lectura i explicacions de contes, imatges, situacions, revistes, postals, diaris,… que segur elles i ells us agrairan.

BON ESTIU I BONES VACANCES!!!

L’equip d’Educació Infantil

BIBLIOGRAFIA FAMILIAR PER L’ESTIU DEL 2019