Jornades del teatre

Les JORNADES DE DESCOBRIMENT de l’Emili  va ser un projecte que s’inicià el 1999. Durant tots aquests anys han estat molts els temes que l’alumnat ha triat treballar: EL MAR MEDITERRANI, SOTA TERRA, LA MÀGIA, L’ART, EL FUTUR, LA FÍSICA, LA CIÈNCIA, LA FESTA MAJOR, LA CUINA…Les Jornades donen continuïtat a la nostra manera d’entendre l’ensenyament i l’aprenentatge dels infants i és per aquest motiu que ho fem des d’una perspectiva interdisciplinar que ens permet fer descobertes conjuntes, construir coneixements i compartir experiències.

Del 6 al 10 de febrer han estat les jornades del TEATRE. Un any més volem agrair la participació de tota la comunitat educativa: especialment a l’alumnat, a totes les persones expertes que han vingut a les aules, a les famílies que han participat de les activitats proposades per a fer a casa, en els establiments que han obert les portes i l’alumnat ha pogut visitar,  i a tothom en general per a fer que el divendres esdevingués una cloenda de les jornades amb totes i tots a l’escola.

Aquest espai us permetrà poder endinsar-vos una mica més a les JORNADES. Si, a més a més, ho mireu amb els vostres fills o filles, aquests us ho podran explicar en primera persona i, per tant, serà molt més significatiu.

Hi podeu trobar les seccions de: les ACTIVITATS DE MOTIVACIÓ, els TALLERS I ACTIVITATS DIVERSES, les PERSONES EXPERTES i la CLOENDA.

Recordeu que per poder visualitzar el contingut haureu de fer ús de la clau d’accés que se us hem proporcionat des de l’escola.