Jornades de descobriment 2022 – La Festa Major

Com cada any, a mitjans del mes de febrer, tot l’alumnat viu unes Jornades de Descobriment.

El projecte s’inicià el 1999 i durant tots aquests anys han estat molts els temes en els quals l’alumnat s’ha endinsat a treballar: EL MAR MEDITERRANI, LA CUINA, SOTA TERRA, LA MÀGIA, L’ART, EL MEDI AMBIENT, LA FÍSICA, LA CIÈNCIA…Enguany l’eix temàtic triat per l’alumnat és la FESTA MAJOR. Les Jornades donen continuïtat a la nostra manera d’entendre l’ensenyament i l’aprenentatge dels infants i per aquest motiu que ho fem des d’una perspectiva interdisciplinar que ens permet fer descobertes conjuntes, construir coneixements i compartir experiències.

Les Jornades de descobriment, doncs, afavoriran:

• Aprenentatges reals i contextualitzats.
  • Fer un treball competencial sobre un aspecte de la realitat.
  • Aplicarem coneixements de diverses àrees.
  • S’incentivaran processos d’investigació.
  • Es potenciarà el treball cooperatiu entre els infants i els docents.
  • Els infants aprenen a aprendre.
  • Es facilita la comunicació i el diàleg.

Si voleu conèixer més a prop tot el que ha anat fent l’alumnat i accedir a les diverses seccions de les jornades d’aquest any, només cal que cliqueu damunt de les diferents fotografies.

Hi podeu trobar les seccions de: MOTIVACIÓ, EXPERTES I EXPERTS, CLOENDA I D’ALTRES ACTIVITATS.

Recordeu que per poder visualitzar el contingut haureu de fer ús de la clau d’accés que se us ha proporcionat.