Jornades de Descobriment de la Cuina 2022-2023

Les JORNADES DE DESCOBRIMENT de l’Emili  va ser un projecte que s’inicià el 1999. Durant tots aquests anys han estat molts els temes que l’alumnat ha triat treballar: EL MAR MEDITERRANI, SOTA TERRA, LA MÀGIA, L’ART, EL FUTUR, LA FÍSICA, LA CIÈNCIA, LA FESTA MAJOR…Les Jornades donen continuïtat a la nostra manera d’entendre l’ensenyament i l’aprenentatge dels infants i és per aquest motiu que ho fem des d’una perspectiva interdisciplinar que ens permet fer descobertes conjuntes, construir coneixements i compartir experiències.

Del 6 al 10 de febrer han estat les jornades de LA CUINA. Un any més volem agrair la participació de tota la comunitat educativa: especialment a l’alumnat, a totes les persones expertes que han vingut a les aules, a les famílies que han participat de les activitats proposades per a fer a casa, en els establiments que han obert les portes i l’alumnat ha pogut visitar,  i a tothom en general per a fer que el divendres esdevingués una cloenda de les jornades amb totes i tots a l’escola.

Aquest espai us permetrà poder endinsar-vos una mica més a les JORNADES. Si, a més a més, ho mireu amb els vostres fills o filles, aquests us ho podran explicar en primera persona i, per tant, serà molt més significatiu.

Hi podeu trobar les seccions de: MOTIVACIÓ, EXPERTES I EXPERTS, CLOENDA I D’ALTRES ACTIVITATS.

Recordeu que per poder visualitzar el contingut haureu de fer ús de la clau d’accés que se us hem proporcionat des de l’escola.