Carnestoltes

ARRIBA EL CARNESTOLTES!

Un any més, pel febrer, arriba el carnestoltes. Al llarg d’aquesta setmana a l’escola duem a terme diferents activitats amb tot l’alumnat.

LA VISITA DEL REI CARNESTOLTES!

A l’edifici dels petits, cada matí quan els infants entren a les aules es troben amb una visita sorpresa del rei carnestoltes. Aquesta visita consisteix en que aquest els hi ha fet alguna bogeria/malifeta (bates pel terra, cadires per tot arreu, biblioteca desmanegada…)

A l’edifici dels grans es treballa l’origen del carnestoltes.

ORDRES BOGES!

A l’edifici dels petits: L’alumnat de segon treballa els rodolins. Per tal que tot l’alumnat de l’edifici pugui gaudir d’aquest aprenentatge que fan, l’alumnat de segon són els encarregats de fer les ordres boges pels petits.

Per fer aquestes ordres: les pensen en grup, tenen en compte que no s’hagi de portar res de casa, que tots els infants les puguin dur a terme i inventen un rodolí que expliquem a la resta d’aules.

A l’edifici dels grans: Cada dia un dels grups-classe inventen l’ordre boja que tothom de l’edifici ha de complir el dia següent i inventen el rodolí corresponent.

DIVENDRES BALLARUCA!

En algun moment de la  setmana l’alumnat de l’edifici dels petits elabora un petit detaller a forma de disfressaa que fa servir el divendres a la tarda per sortir a ballar al pati. Els darrers anys, com aquest, ens ha acompanyat una fantàstica banda d’avis que fan que tothom salti i balli fins a l’hora de marxar!

DIJOUS GRAS!

El dijous gras tots els grups fem una sortida (de diferent durada i dificultat segons el curs) amb la intenció de poder compartir amb la resta de companys.

I3, I4 i I5 anem a la plaça de la Miranda per la tarda.

1r i 2n, fem una ruta pel poble que acaba en una de les places del poble on podem jugar una estona abans de tornar a l’escola a les 12:30.

3r i 4t anem a Castellar Vell, tot el dia, a compartir truita, pica-pica i intentar fer unes fantàstiques cabanes.

5è i 6è anem cap a la zona del Puig de la Creu (Parany del Boter) per poder compartir entre tots aquest dia.