Sortides

Sortides i colònies

Les sortides, així com les excursions i colònies, són complements essencials del treball que es fa a l’escola amb l’alumnat, per la qual cosa considerem la participació en aquestes activitats tan importants com l’assistència a classe.

Cada cicle realitza tres sortides amb autocar, assisteix a dues obres de teatre (una en anglès), una audició a l’Auditori i fa un taller musical a l’aula. També es participa a diverses activitats de la Guia Didàctica.

Per poder participar en aquestes activitats és imprescindible l’autorització signada de les famílies. En el cas de les sortides per les rodalies, aquesta autorització se signa en iniciar el curs i serveix per a totes les que es realitzin. En el cas de les excursions i colònies, l’autorització es farà arribar a les famílies abans de cada activitat per a ser retornada amb temps suficient a l’escola.

Sortides d’educació Infantil

Sortides de cicle Inicial

Sortides de cicle Mitjà

Sortides de cicle Superior

Guia Didàctica

La Guia Didàctica de Castellar és un recull de visites, activitats i materials que, des de l´Ajuntament, s’ofereixen a les llars d’infants, a les escoles i als instituts del municipi. Des de l’escola s’escullen cada curs aquelles activitats que es poden integrar en la programació anual del cicle o curs.

Més informació.

Audicions i teatre

Des de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament s’organitzen les audicions que l’alumnat tindrà la oportunitat de sentir a l’Auditori i treballar posteriorment a l’aula. Amb la gestió de JOAN DUCH Gestió Cultural i Activitats Educatives i les valoracions i propostes del professorat, s’oferta cada curs una audició per cicle i un taller musical (Solistes a l’aula) per a cada curs.

Igualment, a través de Trifusió i d’IPA Productions, la Regidoria gestiona la programació de dues obres de teatre cada curs, una d’elles en anglès.