Sortida al Cim d’ Àligues Cicle Inicial

El dia 30 de gener els alumnes de 1r i 2n vam anar d’ excursió al Cim d’ Àligues de Sant Feliu de Codines.
Vam fer un recorregut pel bosc descobrint l’ entorn on viuen els ocells rapinyaires i escoltant les explicacions dels monitors sobre les seves característiques.
Els vam poder observar d’aprop en els espais on viuen i posteriorment en un magnífic espectacle on els ocells sobrevolaven els nostres caps.
Després de dinar i jugar una estona encara van poder descobrir més coses d’ aquestes aus amb una divertida gimcana.
Vam passar un dia fantàstic!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *