Concurs de redaccions arrossera de Monstià

Ja fa uns anys que els alumnes de 3r participen en un concurs de redaccions que patrocina l’arrossera de Montsià. Aquest any estem molt contents perquè un alumne de l’escola ha estat un dels 10 guanyadors. El premi ha estat un cap de setmana en família al Delta de l’Ebre. Us mostrem unes fotos cedides per la família perquè veieu que s’ho van passar genial!

Insect hotels

A Science els alumnes de 5è vam estudiar els ecosistemes i vam parlar de la importància dels insectes en la cadena tròfica i per a la polinització de les plantes. Per crear un espai on reproduir-se, vam fer quatre hotels d’insectes per penjar al pati darrere l’escola. Vam utilitzar diferents materials naturals com canyes, fulles, flors, branques, pedres i pinyes per omplir les caixes. En tornar de les vacances mirarem si ja s’hi han instal·lat alguns nous llogaters.

Racons de matemàtiques a 6è

Aquest trimestre ens hem animat a treballar alguns continguts matemàtics a través de racons. Cada dilluns a la tarda, ens organitzem en 4 grups de treball i cada 20 minuts canviem de racó.
Hem estat treballant a través de material manipulariu i jocs continguts relacionats amb la geometria, les àrees, els perímetres, el càlcul mental i la lògica.
Aquí teniu una mostra de les activitats que hem estat fent.

Visita a l’hort – 1r

Què bé ens ho hem passat avui!

Hem anat a veure l’hort del senyor Amalio i ens ha agradat molt! Hi havia patates, faves, maduixes, carxofes, cebes, tomàquets… També hem vist gallines, pollets, un conill i gatets petitons.

A més a més hem fet molt exercici, una bona caminata de 9 kms.

Taller Aparell Locomotor 5è

Dijous 2 de maig va venir el pare de l’Héctor de 5è B a fer un taller per tots els alumnes de 5è. En aquest taller van aprendre moltes coses relacionades amb les persones amb discapacitats físiques, i inclús van poder veure una mostra de… Llegeix més»

Sortida a la Fundació Tàpies

Avui dijous hem anat al museu d’Antoni Tàpies. La Sílvia, la monitora del museu, ens ha ensenyat algunes obres de l’artista: quadres i escultures. Nosaltres hem anat observant i explicant el que anàvem veient. A les obres hem vist moltes creus, lletres, números i parts del cos dibuixades.
Al final de la visita hem pujat a la terrassa i hem vist un mitjó gegant!!
Ha estat un matí molt interessant i hem après moltes coses d’Antoni Tàpies.

Ta pediá zografízun

Amb una mica de retard, però aquí us deixem la cançó que vam cantar en greg els nens i nenes de 5è B a la cloenda de la jornada de les llengües maternes! Esperem que us agradi!!