Tallers P4 i P5

Share



Els tallers que vam realitzar al primer trimestre van ser: llum i foscor, plàstica, construccions i experiments. Aquest segon trimestre continuem amb ioga, experiments, ombres i parlem. Ens agrada molt que arribi el dijous a la tarda per a gaudir i aprendre!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut