TORNEM A L’ESCOLA!!!!

Després de les merescudes vacances de Nadal, tornem a l’escola. La situació és complicada per a tothom i, per tant, ens demana un esforç més de serenor, tranquil·litat, prudència, precaució i complicitat.

Totes som vulnerables, per tant, totes ens hem de protegir. El bon humor, la tolerància i l’amor ens ajudaran a superar aquesta etapa tan difícil de la nostra història.

Malgrat tot, tenim moltes ganes de compartir i estar. Algunes persones han d’estar a casa per diferents motius. Esperem, molt aviat, poder estar totes juntes i continuar treballant de valent.

ÀNIM I SALUT.

Noticias - Académicas elaboran documento de "lectura fácil" sobre COVID-19 - Universidad de los Andes