Metodologia CLIL/AICLE

La metodologia AICLE (Aprenentatge integrat de Continguts i Llengües Estrangeres, en anglès Content Language Integrated LearningCLIL)consisteix en l’ensenyament integrat d’una matèria no lingüística, en el nostre cas l’àrea de medi natural, i  la llengua anglesa. Aquesta combinació  permet a l’alumne adquirir  coneixements del currículum de medi i incrementar a l’hora el contacte amb la llengua estrangera,  tot potenciant les seves competències en aquest camp.

A l’escola apliquem aquesta metodologia des del curs 13-14 al curs de 3r i estem molt satisfets ja que està demostrat que existeix un major èxit en l’aprenentatge de les llengües estrangeres quan es fan servir aquestes llengües per ensenyar matèries comunes com les ciències, l’educació física, o artística que per mitjà dels currículums funcionals que tracten aquestes llengües com a assignatures independents.