Com aprenem?

Associada a la Xarxa d’escoles UNESCO. Cada curs triem un tema transversal lligat a la UNESCO que dóna contingut a la setmana cultural i a d’altres activitats. Celebrem les festes tradicionals i les diades relacionades amb els valors de la pau i la solidaritat.

Amb una metodologia diversificada. Diferents tipus d’agrupaments: racons, ambients , grups flexibles, desdoblaments.
La llengua anglesa es treballa des de P5. Prioritzem desdoblaments pel treball oral i participem en el projecte CLIL. Fem sortides i visites lligades als aprenentatges.

L’educació artística, especialment la visual i plàstica, tenen un pes molt gran. L’experimentació de tècniques i el treball creatiu són presents des de P3 a 6è.

Fem una Cantània a l’Auditori a 5è. El proper curs iniciem el projecte Mar de guitarres amb l’Escola de música a Cicle Mitjà.

Activa i en constat transformació: tenim projectes i plans de millora que anem ajustant cada curs. Formem part de la Xarxa de Competències bàsiques des de fa tres cursos. Participem al Projecte Pilot: “Tenim la Paraula”. Estem treballant en el projecte d’innovació “Apadrinem el nostre patrimoni”.

Potenciem l’arrelament al nostre entorn amb diferents projectes: ràdio, projecte Arrela’t, CUEME…

Som escola 360. Volem connectar espais i temps educatius per generar més i millors oportunitats d’aprenentatge per l’alumnat. Projecte RED-REPORT al migdia. Som Punt LECXIT.

Instal·lacions
Pissarres digitals a totes les aules.
Aula d’informàtica renovada. Ordinadors portàtils, tablets i material de robòtica.
Disponibilitat del Poliesportiu Municipal per a les classes d’Educació física (de 3r a 6è ).
Piscina gratuïta a 1r i 2n, subvencionada per l’Ajuntament de Premià de Mar.