Cantània

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs, fins a dia d’avui, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi.

Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l’organització com des de l’escola.
L’objectiu és organitzar un acte pels alumnes que interpreten davant de les seves famílies la cantata d’aquell curs gaudint d’una experiència musical inoblidable per a tothom.

A la nostra escola, són els alumnes de 5è els que fan aquesta activitat. Durant tot el curs preparen a les classes de música les cançons corresponents de la cantata d’aquell curs. La culminació de l’activitat és un acte que té lloc a l’Auditori de Barcelona on les famílies poden gaudir del treball i esforç de tot el curs.

👉Més informació