Menjador escolar

El menjador escolar ofereix un servei regular o esporàdic en funció de les necessitats familiars. El monitoratge facilita que aquest temps pugui ser lúdic o de descans pels més petits.

El menjador està gestionat directament per l’AFA de l’escola amb total coordinació amb la direcció del centre. L’empresa contractada per fer aquest servei és Can Quim Càtering (encarregada de la part d’alimentació) i Dinàmic (encarregada del monitoratge).

Per poder accedir a la utilització del servei cal fer la inscripció a través de la plataforma del TPV. Aquesta inscripció l’hem de fer totes les famílies que vulguem utilitzar aquest servei.

Presentació servei menjador El Dofí_ 2023_24

Menú octubre 2023

Menú de novembre 2023

Menú de desembre 2023