Història

L’escola pública El Dofí va néixer el curs 1970-71 per la voluntat d’unes famílies i mestres que volien per als seus fills i filles una escola catalana, pública, democràtica, laica i gratuïta.
Es va iniciar com a cooperativa de mestres, formant part del CEPEPC (Col·lectiu d’Escoles per l’Escola Pública Catalana) amb l’objectiu d’integrar-se a la xarxa d’escoles públiques de Catalunya, fet que es va aconseguir el febrer de 1988.
El juny de 1992 va acollir-se al Pla d’Escoles Associades de la UNESCO, tot comprometent-se a treballar en l’educació per a la Cooperació i la Pau, potenciant la projecció humana i europeista dels nostres alumnes.

Des del primer moment, l’escola ha treballat i treballa per ser una escola integradora. Acollim una gran diversitat de nens i nenes i treballem respectant el ritme de cadascú, i amb un objectiu clar: desenvolupar al màxim les capacitats intel·lectuals, emocionals i socials per poder formar part de la societat d’una forma activa, lliure i responsable.