FUTBOL INCLUSIU AL CE Premià (Club de futbol de Premià de Mar)

Avui dimarts dia 5 d’octubre el Cicle Mitjà i el Cicle Superior de l’escola hem anat a CE PREMIÀ (Club de futbol de Premià de Mar) a fer una activitat amb entrenadors i entrenadores professionals.

L’activitat consistia en una explicació sobre la importància d’adaptar l’esport perquè totes les persones el puguin practicar. El club crearà una nova secció de futbol 7 adaptat per a persones amb diversitat funcional.

Han proposat quatre jocs molt interessants on l’alumnat ha pogut posar-se en el lloc d’aquestes persones i practicar l’esport adaptat.

Quan hem acabat hem disposat d’un temps per a la reflexió conjunta.

Una activitat MOLT INTERESSANT.