Formació famílies

Programa d’habilitats parentals

El curs 2019-2020, una tarda a la setmana de 15.00 a 16.30,  vam realitzar  un curs per desenvolupar el Programa d’habilitats parentals per a les famílies dels alumnes de l’escola.

Aquest programa  té l’objectiu millorar les competències de criança i habilitats dels pares i mares perquè puguin construir una dinàmica familiar positiva i desenvolupament  models parentals aCurs d'habilitats parentals | Escola La Viladequats.

La metodologia del curs es va basar en l’experiència i va ser molt participativa. Es van tractar  diversos temes  durant les 9 sessions d’una hora i mitja.

Va ser una experiència molt enriquidora per a tothom que esperem poder repetir.

Curs eines digitals

Amb el Suport de la Taula d’inclusió i la Diversitat de l’Ajuntament de Premià de Mar aquest curs hem realitzat un curs d’eines digitals bàsiques per a famílies.

L’empresa Codelern ha estat la responsable d’impartir les classes i han facilitat a les famílies a l’accés  al correu electrònic, a eines

Xerrades

Organitzem xerrades al llarg de curs de temes d’interès general: educació emocional, alimentació….