Qui som?

LA NOSTRA ESCOLA

Som una escola:
Petita i familiar. Tenim una línia. La ràtio és de 20 alumnes per grup – classe. Anem de colònies tots junts, des de P3 fins a 6è.                                                                    L’escola pública El Dofí es defineix com una escola catalana, plural, laica, arrelada al medi, activa i intercultural. El català és la llengua d’aprenentatge i de relació.Entenem l’educació com un procés de formació integral, i per això volem :
– Formar persones competents, preparades per viure i conviure en una societat que canvia constantment.
– Afavorir que els nostres alumnes assoleixin una alta competència comunicativa, que els permeti comprendre i explicar el món.
– Potenciar que els nens i nenes creixin feliços i sans emocionalment parlant, crítics amb el món i formant part activa de la societat.
– Desenvolupar la creativitat a través d’activitats artístiques, com a vehicle de l’expressió personal i de comprensió de l’entorn.
– Fomentar el creixement personal dels alumnes com a éssers socials i singulars alhora.
Al bloc de l’escola podeu ampliar aquesta informació tan important a l’hora de triar l’escola pels vostres fills/es.

Els objectius finals del centre són els que tota família té per als seus fills: desenvolupar les capacitats intel·lectuals i emocionals, les habilitats socials, l’esperit crític, els sentiments de pertinença, la capacitat de compromís, l’empatia, la capacitat de treball, l’honestedat i la col·laboració amb els altres.