Mostra Literària de Sant Jordi a Premià de Mar

Estimades famílies de l’Escola el Dofí, la classe de tercer de Primària us volem explicar que estem molt i molt contents perquè en Miquel Antolí i Astier, alumne de 3r, amb el poema titulat “Les quatre estacions “ha estat el guanyador del PRIMER PREMI DE POESIA del grup B que comprèn tots els alumnes de Cicle Mitjà de les escoles de Premià de Mar que han participat en la mostra.

El passat diumenge 25 d’abril, en un acte a l’Espai l’Amistat de Premià, els guardonats van rebre el seu premi, de part de diferents personalitats del nostre poble. Va ser un acte breu i emotiu.

Us deixo el poema d’en Miquel perquè el pugueu llegir i gaudir, i també un parell de fotos de l’acte.

Les quatre estacions

Des de la meva finestra

veig les estacions passar,

a la tardor nens disfressats

compren castanyes a grapats.

A l’hivern, dels arbres ben despullats,

hi pengen llums perquè quedin il·luminats.

Les flors dels balcons comencen a florir,

I em diuen que la primavera ja és aquí.

A l’estiu, amb la finestra ben oberta, perquè em moro de calor,

veig les famílies amb gorra i banyador.

Miquel Antolí i Astier