La màgia del mag Martí

Fa dies que l’esperàvem. Avui ha arribat el dia.

Després d’escriure una pila de cartes per convidar un mag a l’escola, vam rebre una resposta que va aparèixer màgicament al barret daurat que decora la porta de la classe de la Màgia. La carta era del mag Martí i deia que el dia 14 de desembre ens vindria a visitar, ens faria un espectacle de màgia i després ens ensenyaria algun truc.

Avui per fi és el dia i el mag Martí s’ha presentat a la nostra escola. Amb ell portava una maleta plena de materials sorprenents: una guillotina que tallava bastonets de pa, un ventall que feia volar neu i una colla de baralles de cartes entre moltes coses més.

El mag Martí ens ha tret llumetes vermelles de les orelles i de manera màgica ha aparegut una carta dins de la seva sabata.

Al final ens ha ensenyat a fer dos trucs: un truc per encertar una carta i un altre per transformar dues cartes.

Hem passat una tarda gaudint de l’espectacle d’aquest jove que sempre ha somniat en ser mag i poc a poc i amb molt d’esforç ho està aconseguint.

Cliqueu a sobre del barret de mag per veure les fotos i vídeos d’aquesta màgica tarda.