El planetari a l’escola

Divendres 26 de novembre va arribar a l’escola un Planetari. Després d’haver treballat el tema de l’Univers, la classe de l’Anime de cinquè vam poder comprovar totes les coses que havíem anat aprenent al llarg del tema. En Jordi, de Digiplanetarium, ens va fer jugar amb els planetes, uns globus enormes pintats amb color de planeta.

Després dels jocs vam poder entrar al Planetari i observar tots els elements treballats a partir de diapositives, vídeos… Va ser molt emocionant.

En Jordi ens va felicitar per la gran quantitat d’informació de la qual disposàvem.